CLOUD se obavezuje da će isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan i u skladu sa opisom na našoj web stranici. Ako proizvod pokazuje tehničke nedostatke, kupac treba prijaviti reklamaciju u roku od 4 radna dana. Kupac je dužan vratiti neispravan proizvod putem pošte uz priloženu dostavnicu. CLOUD će, u roku od 3 radna dana, poslati zamjenski proizvod bez dodatnih troškova. Povrat novca nije moguć; kupac može samo zamijeniti proizvod.
CLOUD nije odgovoran za eventualna oštećenja ili druge probleme koji nastaju tokom dostave, jer su ti troškovi u nadležnosti dostavljača. Ako kupac odabere opciju preuzimanja proizvoda i ne uspije ga preuzeti zbog tehničkih problema od strane CLOUD-a, biće poslana nova obavijest s mogućnošću preuzimanja bez dodatnih troškova.
Ako kupac ni nakon toga ne uspije preuzeti proizvod zbog tehničkih poteškoća sa strane CLOUD-a, treba kontaktirati našu službu za korisnike koja će ponuditi odgovarajuće rješenje bez dodatnih troškova. U ovoj situaciji, povrat novca nije moguć.
Ako kupac ne može preuzeti proizvod zbog tehničkih problema koji nisu povezani s CLOUD-om, kao što su problemi sa strane kupca, dostavljača ili treće strane, CLOUD ne preuzima odgovornost i nije obavezan da omogući preuzimanje ili isporuku bez dodatnih troškova.
Kupac je obavezan preuzeti proizvod u roku od 5 radnih dana. Nakon tog roka, proizvod se više neće moći preuzeti, bez obzira na izvršenu uplatu, a kupac se odriče bilo kakvih reklamacija.
RASPRODANI ARTIKLI:
Zbog velike potražnje, može se dogoditi da neki od naručenih artikala budu nedostupni, ili da su u potpunosti ili djelomično rasprodani. Ako se to desi, kupac će biti obaviješten o nedostupnosti artikala putem e-maila ili telefona prije nego što roba bude isporučena.